relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, April 6, 2011

tq to'wan... sedih teramat... xtentu arah..

TQ TO'WAN...
terima kasih bebanyak tolong promote blog nih..
mulanya blog ni blog syok sndiri..
tp ye lah..kdg tak sedar yang diluahkan tu..rupanya dapat juga memberi perkongsian kepada org lain..
tapi tu lah..time dipromosikan tu..time tu lah xleh nak bagi input bermanfaat..yg merepek mcm ni boleh lah.. 3 tajuk dalam 1 entry lak tuh..hehe

SEDIH TERAMAT...
kes adik saiful didera hingga mati..
bila dengar je..rasa sedih teramat..
sampai tak sanggup tgk rupa jenazah wlu dlm akhbar
yea..mmg dah selalu dgr kes dera smpai mati ni..
tp yg ini lain..mungkin kerana ada sangkut paut dr sudut mangsa dan pemangsanya..
hmm..komen saya: budak tu dah selamat dah..ta perlu nak kesian dah..dah sah sah tempat dia di jannah. tapi kesian pd pemangsanya: NIAT TIDAK MENGHALALKAN CARA..tapi selagi mana belum ajal..selagi itu ruang taubat terbuka.
dan kepada mereka yg lain yang berkaitan: jgn kerana satu sudut kain terkena taik..seluruh kain nak dibuangnya..basuh je lah tempat kena najis tu..atau takdapat dibasuh pun..potong bahagian tu sudah..

X TENTU ARAH..
haa..ni mungkin sbb perubahan waktu jadual yang agak drastik..jadi kepala mmg rasa tak tentu arah.. itu nak buat..ini nak buat.. pendek kata kewajipan lebih banyak dari masa.. hmm..smntara nak disesuaikan dgn jadual baru ni..mmg harap sgt2 kerjasama dari insan tersayang..hehe..

3 comments:

  1. boleh saya tahu siapa insan tersayang tue? :P

    ReplyDelete
  2. na: kesian kat awak..sampai kat sini awak ngaku ketoekkan awak..isk isk isk..

    ReplyDelete