relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, September 22, 2017

pesta banjir kubang gajah 2017

salah satu memori yang tak kan dilupakan.. mancing ikan dalam longkang depan rumah je... banyak lak tu.. letak je, ikan sambar umpan.. letak je..dapat ikan.. memang heaven! aku yang tak pandai mengail pun ada rezeki.... alhamdulillah.


ni lak video pesta menjala ikan atas jalan raya di kubang gajah, arau perlis...
satu pesta percuma yang Allah bagi bersama banjir tahun ini. alhamdulillah thumma alhamdulillah

Wednesday, September 13, 2017

rindu dah terbang... ke bumi kenyalang...

ni lah manusia.. bila dah jemu.. nak balik cepat-cepat.. bila dah balik.. dok rindu-rinduan pulak.. adoila....

Tuesday, September 12, 2017

bila rindu bertamu

apa sahaja berkaitan dengannya kita akan ambil tahu
walau sebelum ini, kita tidak kisah pun akan haL itu
aduhla rindu... bila kita kan bertemu..
moga akan sampai takdirnya ku menjadi tetamuMu...

LABBAIKALLAHUMMA LABBAIK....