relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, January 27, 2012

cari kucing...

klu malam hari mimpi kucing..singnya mulalah meroyan cari kucing..huhu..kesian kat aku.
minta izin habibi nak ke pasar kat jeti ..biasanya kat pasar port kucing terbiar..
habis check out, ke kg palaei jap hntar barang..terus ke pasar tu..melilau aku dua tiga kali..anak kucing sekor pun xde..anak anak orang ramailah..huhu.
terus aku membebel, kalau kat pasar simpang 4, parking je, ramai anak2 kucing datang menawarkan diri.. kat sarwak ni jangan haraplah.. hbs tu menapa ibu negerinya nama kuching ek? kucing kat sini cerdik kot..tak de statusnya merempat di jalanan atau di pasar..semua dah ada penginapan dan pekerjaan tetap.
xpe, aku tingkatkan lagi usaha..motto pencarianku: di mana ada ikan..di situ ada kucing. haha

4 comments:

  1. assalamualaikum...
    kt uitm kn byk kucing ustzh...???

    ReplyDelete
  2. time kamek cari..semua kucing menyembunyikan diri..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. msti kucing2 ya malu n takut nk terserempak ngn ustzh nk..hehe...xpe ustzh...jgn bhenti mencari yg sesuai dihati...^___^

      Delete