relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, January 28, 2012

misteri mimpi..

bercakap soal mimpi ni..ia sntiasa misteri kan..
perlbagai teori ttg mimpi ni, dan salah satu teori yang menarik, mimpi ialah pengalaman roh yaqazah (roh sedar) kita. bila tidur, klu kita mimpi main sunway lagoon terjun kepala dulu..itulah yg roh kita sedang buat..
hmm..nampak macam best..tapi bgimana pula dgn mimpi masa akan datang..? adakah roh kita sudah dapat gambaran2 masa akan datang.. tak berani nak ulas panjang..wlu selalu mimpi keadaan masa depan dan ia benar berlaku ia kdgkala satu khabar gembira..kdgkala ia mendatangkan gundah gelana. sbb itu ada satu hadis mafhumnya: siapa yg bermimpi buruk apabila terjaga, mintalah perlindungan Allah dan ludah di sebelah kiri.
aku selalu mimpi gunung..tinggi dan permandangan dia cantik sangat..yang cmform msti ada air di situ..sekali tu mimpi naik gunung..pastu jumpa satu pantai yang terlalu cntik, 2nd mimpi gunung gak pastu ada tasik yang terlalu indah. roh yaqazah aku ni suka gunung kot... ada sekali lg mimpi naik kawasan tgi dan lalu satu jambatan di tgh2 air yang menjunam tinggi..huhu..ngeri, best dan amat menakjubkan. tapi gunung2 tu xpernah ada di alam realiti pun...

apa-apalah..cuma pernah terdetik..roh aku suka gunung dan air..adakah itu tmpat akhir roh ku nnt?

1 comment:

  1. sy selalu terbayang nk duduk atas gunung mcm nie.. tringin sngt2..slulu brangan2 tp xtau akn trcapai @ x..kusyuk solat lau trbyang tmpat2 mcm nie.. uhuuuhuuu

    ReplyDelete