relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, January 14, 2012

status; bujang

semalam aku di observe..dan fail fail ku disemak...
dah selalu kn observe jadi taklah ketar sangat..lagipun aku jujur..mcm mana aku mengajar waktu lain, itu juga aku buat masa di observe..
waktu bos nak hantar fail aku balik: dia tersenyum dan sempat berbisik." banyak tak update yea, status masih bujang.
hahaha kantoi..aku balas dengan kenyih je
yea..aku buat semak fail tu last minit..aku print mana data yang ada dalam pc aku..siap baca lagi sblum print mana tahu ada yang perlu diubah, lepas print letak atas meja dan habibi pun baca dan semak balik. 6 mata ( 2 mata aku, 4 mata habibi) dah tengok tapi tetap ada yang tak update dan lagi mengharukan STATUS: BUJANG aku pun tak ubah . huhuhu

moral of the story: minta orang lain semak kerja  kita, kadang kita rasa dah buat betul sangat sangat..tapi rupanya ada banyak yang tak kena sangat sangat!

No comments:

Post a Comment