relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, January 19, 2012

bunyi pelik di langit kota samarahan


Bahkan bunyi aneh dan menggerunkan tersebut pernah direkodkan di Sweden pada 1 November tahun lalu
The Borneo Post tempoh hari melaporkan satu bunyi aneh telah kedengaran di Kampung Meranek, Kota Samarahan yang mencetuskan ketakutan dan kegelisahan penduduknya.
Tidak lama selepas bunyi itu kedengaran, satu kejadian gempa bumi kuat (7.3 skala Richter) berlaku di Sumatera, Indonesia.
Bagaimanapun masih tidak dapat dipastikan sejauh mana kaitannya antara bunyi aneh itu dan kejadian gempa bumi tersebut.
Sila rujuk di sini: http://www.theborneopost.com/2012/01/15/rumble-in-the-sky-over-samarahan/

gambar hiasan je tau

kat atas tu aku amik seperti dilaporkan di harian metro.. aku penduduk samarahan xtahu menahu pun, tahu pun dari paper...sedangkan kampung meranek tu dekat je..tiap2 hari aku lalu tiap kali pulang keje.. pagi kejadian iaitu mgu lepas..xde lak kami dengar apa-apa..dan klu tak silap, aku tak tidur nyenyak pun sbb gigi baru lepas dicabut..sakit daa..
semalam sempat tanya studnt dan ada yg mendakwa dengar bunyi bising dan diorang yg tak tidur lagi..tengok langit merah pada waktu bunyi tu berlaku..
wallahu alam.. samaada ia hasil dr perbuatan manusia atau perbuatan alam itu sndiri..yang pasti ini bukti kekuasaan ALLAH.

No comments:

Post a Comment