relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, January 3, 2012

dato' CT suka K..

menjadi bahan lawak adlin dalam maharaja lawak : datok CT suka K, ketawa ketawa..kelakar kelakar..

bukan dato' ct je..kita pun kan..kan kan..buktinya..tengoklah rancangan lawak..mst dapat sambutan, tak putus putus.. Raja Lawak..pastu Maharaja Lawak..pastu Maharaja Lawak mega.. dan penonton takde lak aku tengok diorang ni muak..termasuk la aku sndiri..hehe

hmm..tekanan kerja..jem jalan raya..pening dgn perubahan cuaca.. buat kita nak tenangkannya dgn hiburan..dan antara hiburan yang dicari adalah rancangan lawak..aku sndiri mncari cara itu utk berhibur.. aku tak terhibur biila dgr lagu..semak perut lagi ada..tp bila tgk citer lawak atau sesuatu lah yg mencuit hati..ringan rasa.

dan aku jamin..semua suka lawak..suka jenaka..student aku pun kata..kalu pensyarah tu banyak lawak, mereka suka. mereka tak suka yg serius memanjang..tak boleh gurau sikit pun.

dan malam tahun baru yg lepas..seorang ustaz bergandingan dgn seorang pelawak tanah air..dan berjaya menaris puluhan ribu rakyat malaysia..vidoe mereka di youtube pun mencecar ratusan ribu penonton..
salah tak lawak? tak ada yang berani kata salah kan.. TAPI...
JANGAN MELAWAKKAN AJARAN ISLAM..
MENGISLAMKAN LAWAK ITU..XPE.

1 comment:

  1. betol tu! kmk suka yang lawak lawak juak.. suka zizang.. :D

    ReplyDelete