relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, February 17, 2012

kereta, minyak wangi, coklat,rokok dan ARAK LABUAN!

sapa pi LABUAN... cari 5 benda ni...kereta, minyak wangi, coklat,rokok dan ARAK
COMFORM MURAH....
tapi bagi orang Islam, yang ke4 dan ke5 tu jangan beli yea...
kereta CAMRY di sini 80K je... coklat CADBURY yang diluar RM18, di sini RM8.80 je, minyak wangi jenama **** di luar 300 lebih di sini 200 lebih je..rokok dan arak..xsure, yg sure, kandungannya tetap sama banyak menyumbang ke arah mudarat dan maksiat.

 waktu smpi di epot labuan..ini je sempat di snap...
tepuk dada..tanya selera..
tepuk handbeg..tanya duit..
err..ni bukan cuka..bukan juga minyak masak yea... ni la khamr a.k.a ARAK


pulau labuan lebih kecil dr langkawi, kalau nak pusing satu labuan setengah hari pun cukup..tenang je..penduduknya tidak kelam kabut seperti di bandar bandar besar..kalau nak dibandingkan dengan sabah dan sarawak, masjid lebih banyak didaati di sini berbanding gereja. nak dtg sini selain dr naik kapal terbang, boleh naik feri barang (2 jam)..atau bot laju (20minit) dari menambok ,sabah.


aku bersama tugu mercu labuan
aku bersama abang 'pelombong arang batu'... tak berani tengok lama-lama, takut dia kenyit mata..hehe
aku bersama bos bos besar....

hmm..walau 4 hari, 3 malam je...tapi rasa macam dah menjelajah sekitar labuan...nice moment..!

2 comments:

  1. eeee gemoknya awak!

    ReplyDelete
  2. eh terkeluar anonymous plak. hahhaha

    ReplyDelete