relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, February 4, 2012

adegan yang betul betul xsengaja

al kisah..pagi jumaat yang mulia.
masuk kelas jap..sblm ready nak ke mes. cal la M, ajak pg sekali. dia cakap dia di studio. terus cakap kat dia, xpe akak jmput depan studio..smpi je situ sms dia; da sampi.. sekali smpe msg." akak silap tempat daa..bukan studio blok ** tapi studio di blok ^^. huhu.. ni mukadimah keje tak senonoh aku hr ni..pi menunggu tempat lain, org lain tgu tempat lain.
ada lagi..

sambung dr situ..terus kami ke mesyuarat.. bilik mesyuarat tu cahayanya samar2 romantik gitu.. aku yang bangun dr jam 4 tak tido tido, apalagi mcm dibuai dan didodoi je, mujur duduk berhadapan dgn DATO'  dan bersebelahan dengan bos aku ..terpaksa control.. klu tak sure zzzzz...  tapi menguap jangan cakap la..sekali tarik nafas, 2 kali menguap..hehe..x senonoh betul la.
ada lagi..

habis meeting, ada jamuan lunch disediakan. aku pun berkemas dan turun ke tempat jamuan, waktu makan duduk tepi bos, bos tanya ada apa lepas ni. aku jawab, nak jumpa bos jap..ada urusan nak tanya.
siap makan kami ke bilik bos bersama 2 sahabat yg lain.smpi dpn pintu, bos gelabah. kunci tertinggal la. terus dia kembali ke bilik mesyuarat td cari kalau tercicir..pastu dia meninjau di tempat makan pula. dan akhirnya dia mengalah. 'tak jumpala..habis la, ofis xboleh masuk, kereta pun tak boleh bergerak. kunci ofis tu sekali dgn kunci kereta". bila dengar bos cakap macam tu, aku dgn penuh prihatin tanya : kunci tu macam kunci saya ni ke? kataku sambil buka zip handbeg dan tarik anak kunci ku.. :
belum sempat bos aku jawab, aku dah menjerit. " eh ada satu lagi kunci. dan kali ni giliran bos aku lak jerit. "haa, tu kunci saya"
hahahahaha...kami semua kat situ tertawa. aku tertawa gak, tapi dalam hati malu ya amat... mcmmn aku boleh amik kunci bos..agaknye..dalam samar2 lampu mesyuarat tadi..tangan aku ni amik kunci kat atas meja tu sbb ingat itu kunci aku..tapi tak terakam pun situasi tu..HUHU..memalukan la..tapi ia betul betul adegan yang tak sengaja

huhu..balik cerita la kat habibi..dia kata: hmm memang pun, kat rumah ni..kalu hilang kunci, cuba cari dalam handbag..sure ada.. hehe. malu la..

No comments:

Post a Comment