relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, July 2, 2011

mimpi solat yang tak berapa bagus..

mimpi boleh ditafsirkan dgn pelbagai andaian...
orang kata mimpi ular tanda jodoh..tapi sebenarnya ia menunjukkan musuh
mimpi air itu rezeki..

mimpi solat?
tak bagus tau...
haa..tak caya?
betul tak bagus...

macam malam tadi.. mimpi pergi menunaikan solat di masjid..siap ambil wuduk..bila sampai sana, jumpa kawan lama..dia beri hadiah..pastu masuk dalam masjid, lihat ramai orang.. kami pun solat..setiap rakaat dilakukan dengan penuh khusyuk dan tawaduk..  bagi salam kanan, assalamualaikumwarahmatullah... salam kiri..assalamualaikum...eh tersangkut leher lah..takleh nak toleh kiri..tersangkut.. toleh toleh..tgk2 tersangkut bantal.. wah aku kat tempat tidur lagi daa... kelam kabut bangun..cun cun je habis solat, waktu solat subuh kota samarahan sarawak pun habis..hehe
inilah mimpi solat yang tak berapa bagus ..mimpi solat yang akhirnya melewatkan kita solat dalam alam realiti..walaupun sudah dikejut berkali-kali. ;)

ni mesti budak ni mimpi tengah rukuk ni...hehe

No comments:

Post a Comment