relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, July 18, 2011

buat cepat salah..buat bertangguh pun salah..

huhuhu...
minggu lepas beriya-riya nak cepat booking tiket..dah rindu sangat nak naik kapaiterbang..hehe
tup tup pg tadi..bila tengok surat bengkel..alamak..bukan 21 dan 22 laa..tapi 20 dan 21 julai..burn laa. tiket 20hb dari kuching tu.. huhuhu..kena booking baru..klu tak..orang sibuk berbengkel..kita baru sibuk nak naik kapetebang..hehe
pastu kerana silap tarikh tu jugak.. ..  td kami kelam kabut ke pejabat imegresen..renew pasport..klu tak jadi la salah seorang PATI kat srawak ni.huhu ..asal plan nak pergi selasa coz dkt dgn tmpt habibi kerja. dah sebulan bertangguh..igt tak guna lagi sbb tak plan nak keluar dr kuching masa terdekat ni..

2 pengajaran...
pertama: jgn cepat sgt nak buat sesuatu..better..pastikan segalanya terang dan jelas dulu
kedua..jgn bertangguh juga..nnt sampai saat trrakhir tak kelam kabut..

huhu..buat cepat salah..buat bertangguh pun salah..huhu

No comments:

Post a Comment