relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, July 26, 2011

bang bang boom: edisi lobster..

ingat tv3 je pandai buat bang bang boom...
kami pun pandai daa..
alkisah..utk buat bang bang boom ni mmg memerlukan kerjasama orang-orang tertentu..dan 2 pelakon utama bang bang boom edisi lobster ni habibi dan kak m.. hehe. nnt dapat anugerah yea...

mula -mula semua berlaku dalam keadaan kelam kabut.. mcm entri lepas.. tak cukup pasal tiket dan pasport lagi..aku nyaris ditinggalkan flight sbb tersilap  tunggu gate.. mujur diorang buat pengumuman..maka popularlah aku kejap hari tu..huhu
2 hari bengkel di shah alam..best gak..byk bnda aku dapat top up isi kepala otak dan rohani aku..tq byk byk kepada penganjur.

habis bengkel balik kampung..tak bgth pun pada org kat rumh..just pesan pada kajol suruh pi epot..amik barang adiya kirim pada kwn..adiya kirim lobster..mahal tau jgn tak amik..
atas arahan mak dan abah..kajol dgn berat hati pun pi amik.. nak bg tambah drama.. aku mention lagi. nnt tolongla hantar kawan adiya tu ke rumah..ala sbgi balasan dia tolong angkat lobster tu.. apalagi hangin la si kajol tu..dah le kn pi epot..pastu kn hantar ke rumah lagi semata -mata kerana udang..hehe.kat perlis pun banyak... aku nak tambah lagi suruh dia belanja sekali kawan tu.tapi igt igt kang dia tak amik terus yang naya nye aku la..aku plak yang terkena bang bang boom sendiri..hehe


dan hasilnya sepeti yang dijangka..diorang amat2 terkejut dgn kemunculan kami..yelah..sblum tu cakap..nak balik raya puasa nnt.. ni tup tup dok kenyih kat tepi tingkap kereta..hehe
dan kerana kejutan kami itu juga demam mak kebah malam tu..makan pun selera. alhamdulillah.
ehem..ehem.. lobster ttp juga balik kampung dan hasilnya gulai lobster yang enak bangat..licin ....

2 comments:

  1. hahaha..mesti meriah sgt kan?
    dengaq pun cam best tu..huhu
    kebah demam mak akak punya seronok..alhmdulillah ^^

    ReplyDelete
  2. CUCA MANIS CILI BUAT GAK BANG BANG BOOM..MST LAGI GEMPAK..HEHE

    ReplyDelete