relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, June 28, 2011

dia lalu....

"ustazah..tolong kawan saya tengah kena sampuk ni. bilik kami panas..bilik kami menghadap hutan"

sms yang ku dapat tgh malam semalam..dan aku hanya membalas dengan dengkuran...huhu

dan ptg semalam, aku berkesempatan melihat bilik pelajar terbabit..
mula-mula aku terketuk silap bilik..waduh..silap bilik..bukan tingkat 2..tapi tingkat 4 daa..
bilik tersebut agak sunyi laluannya..dan akan melalui bilik air..
masuk je bilik terbabit..pelajar-pelajar berkenaan tanya.. mcmmn ustazah..ada tak dia?
aku tak dapat beri sebarang jawapan..sbb tak rasa apa-apa yang pelik pun..aku lihat ke tingkap..aah..betul menghadap ke hutan yang sudah separuh gondol..

kami berborak-borak ringan..terutama mengenai bilik berkenan...
tetiba dari aras pinggang ke tengkuk..aku rasa semacam...
"DIA LALU...DIA NAK BGTH SAYA DIA ADA DI SINI.."

will be continue....hehe

No comments:

Post a Comment