relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, June 25, 2011

alamak..kena masuk plkn le..

alamak..nama naik ke plkn le..
muda-muda comel dulu tak disuruh pergi..
ni dah dewasa-dewasa jelita..disuruh pergi lak..

hmm..tak boleh tolak ni..nama dah naik..kena juga pergi..klu tak disaman..malulah mak abah dan habibi saya..hehe
maka pagi td bertolaklah ke KEM PLKN JUARA SERIAN... saya terpaksa mengangkut 3 insan lain bersama utk sama-sama menemani di sana...huhuhu
 
kesian kat kami kan....huhuhuhu


hmm..dan inilah kawan-kawan se'plkn' kami... uniform biru....
bayangkan 3 bulan berkurung dalam hutan serian ni..jalan masuk..masyaallah..jalan koboi daa.. 
opps opss..yang 3 bulan tu diorang yang kena duduk sini..tapi kami 3 jam je..hehe
kami datang utk penuhi jemputan misi akedamik..
  sekali sekala buat kerja luar dari biasa..best gak..



2 comments:

  1. thanks sbb follow sy. follow awak balik tau :)

    ReplyDelete
  2. dulu plkn siri2 kmplan8 2011 ke ? kem juara serian ?

    ReplyDelete