relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, June 22, 2011

kawan dgn jin..

"ustazah..boleh tak saya nak kawan dgn jin..?"
"errkk.."

alamak budak ni dalam banyak banyak aku ajar dalam kelas..ini yang dia nak tanya aku..huhuhu

"kenapa nak kawan dgn jin"
"saja nak tahu tentang dia.."
"hmm..sy nasihatkan kamu..klu kamu tak kuat..jangan sesekali berkawan dgn jin.."
"maksud ustazah..sy bolehla berkawan dgn jin/"

hai..budak ni..tak faham lagi...

"macam nilah.. nabi adam yang hebat pun terpedaya dgn jin..apalagi kita.."
"tapi sy nak lawan jin.."
"ilmu lawan jin saya boleh ajar..ilmu kawan jin,saya tak mau ajar.."

    will be continue   ...hehe

1 comment:

  1. wow ustzh!! sy nk brguru la dgn ustzh mcm mane nk lawan jin~

    ReplyDelete