relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, April 28, 2011

Aku Budak Comel

Aku budak comel dan engkau Fina gemuk hehehe..ingat jangan kacau lagi memang nanti orang pukul...

hehehe... ayat di atas tak bermaksud apa -apa..dan tidak juga ada kaitan kepada siapa yang masih mati atau telah hidup..eh terbalik..masih hidup atau telah mati..
ayat dia atas sebenarnya satu game yang berjaya saya buat semalam...biasalah..bila kena invigilate..sehari sebelum invigilate dah gelisah sgt2..bukan apa..mmg sejarah kehidupan ku..hari invigilate lah hari yang paling menyeksakan..sebabnya..boleh baca post sebelum ini (Ngantuk Malas)...
maka 3 jam semalam aku isi dgn membuat game utk diriku sndriri..

game pertama:  jadikan huruf huruf yang kamu lihat itu sebagai satu ayat yang tidak putus..
 maka kebetulan ada huruf A hingga P tergantung di tgh dewan..maka ayat di atas lah jawapannya yang ku jawab dalam 1 minit saja..hehe..bijak tak? mujur sampai P je..kalau sampai Z..mahu 3 hari 3 malam aku duduk dlm dewan tu.

game kedua: beraksi sebagai makcik jaga tandas. setiap pelajar yng hendak ke tandas..mst melalui ku dan mengisi cek..bukan daa..borang keluar ke tandas..bila barisan menunggu panjang..adalah yang kena interview dgn aku..hehe

game ketiga: mencari wajah paling gabra. ni aku dapat kesan kepada sorang pelajar yang lewat 25minit..mujur lagi..kalau 5 minit je lagih..nangisla kau kat luar dewan tu..dia masuk kalam kabut..dan duduk betul2 depan aku..tak sempat tulis apa2..dah cakap" nak ke tandas"..hehe..syok betul tengok muka dia time tuh..aku tambahkan lagi perisa kegabraan dia..aku suruh dia isi dulu form periksa tu..mengeletar dia tulis..sebab takut dgn aku atau sbb tak tahan nak terkucil..hehe

game terakhir: mencari pakaian paling anggun. uhh..bab dressing..mmg aku tabik la kat bebudak nih..sntiasa yang terkini. pemenangnya ialah satu deretan 3 palajar perempuan..dari kasut sampai ke cara lilitan tudung..SAMA.. pastu kaler mmg sedondon lak tu..huhuhu..boleh jadi penari boria nih..

alhamdulillah..invigilate semalam menjadi mimpi ngeriku bertukar menjadi mimpi ceria.. : )

No comments:

Post a Comment