relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, April 26, 2011

NGANTUK MALAS...

rasanya penyakit ngantuk malas bukan penyakit saya sorang kot..mst ramai kan yang menghidap sindrom yang sama..hehe
yang saya perasan saya akan mendapat virus ni waktu peperiksaan..dan waktu bukan peperiksaan.. waktu  bila bulan mengambang..dan juga waktu bulan tak mengambang.. waktu mendung dan waktu tak mendung.. waktu angin barat dan waktu angin tak barat..  pendek kata..setiap waktu la..hehe

saya kalau sy dihidapi mengantuk malas nih senang je dikesan...simtom simptomnye ialah..menguap dua tiga kali..tapi mata tak merah pun..pastu..akan carik tempat yang strategik utk berlabuh..cukup pengudaraan..sure terlelap..

punca ngantuk malas nih ialah..bila kena buat bnda yang sama di tmpat yg sama..cnthnye marking paper..
 tak bergerak..atau pergerakan yang tidak mencabar langsung..cnthnye jaga periksa. xde nak fikir apa2..atau byk kena fikir..tp malas nak fikir cnthnye kena buat paper..

ubat ngantuk malas ni senang.. habibi kata.."kn enjoy..marking tuh  sambil senyum..barulah tak ngantuk.."

aduh cik abang..rasa macam kertas nih mengejek balik je bila senym sorang2 sambil marking ..hehe

 any idea...ubat ngantuk malas nih????

3 comments:

  1. ahha,,adat resam ni
    minum tropedo pun cam tak de effct pun

    rasanye kita kne enjoy ngn pe yg kita wat bru x ngantuk

    p/s: kadang enjoy2 pun tertido gak,teettt

    ReplyDelete
  2. cube main game, confirm xmgantuk. kalau mgadap buku sure mgantuk. huhu

    ReplyDelete
  3. tq tq..
    main game..hmm..mmg tak tidur..dan tak siap keje juga..hehe

    cuba melarikan mata dr terlelap..dgn makan dan makan..tapi tu pun terlelap sambil makan..hehe

    ReplyDelete