relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, April 16, 2011

klik klik PR Sarawak

aku bertuah..
PR sarawak kali ini..aku melihatnya secara langsung..tnpa perlu perantara Sayang Sarwak..
secara umumnya..bolehlah ku katakan PR Sarawak kali ini agak sengit..agak bombastikdgn isu-isu peribadi samaada dr pihak kerajaan atau dari [ihak pembangkang..
jom selusuri KLIK KLIK dari kensa kameraku yang mungkin tidak akan keluar dalam SAYANG SARAWAk.. sayang kalau tak tengok,...hehe
hmm..teringin plak nak tgk kat  kelantan nnt ada tulis papan tanda macam ni plak " KAMPUNG KAMI TIDAK MENERIMA PERTI BN, INI BUKAN SARAWAK!"

ni lak suasana mengundi di Muara Tuang..yup..suasana tenang..tiada tarik menarik..tidak terdengar maki hamun atau sorakan..
pengundi hantu pun..dapat dikesan oleh kamera aku tau..ada 2 orang..jgn report kat SPR tau..hehe

No comments:

Post a Comment