relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, April 7, 2011

tak cukup la 24 JAM

waktu masa terasa begitu berlalu cepat ni..
waktu kerja bertimbun yang perlu disegerai..
waktu itu..mulala kepala ni terpikir DORAEMON..
ALAT MENGHENTIKAN MASA... @ ALAT MELAMBATKAN MASA...
hmm..terasa nak mcm tu plak..
tapi astagfirullahalazim..
salah aku menyalahkan susunan Tuhan..
dari dulu sampai sekarang 24JAM je..
tak pernah bertambah atau berkurang
yang bertambah bebanan dan tugasan..
jadi apa kena buat ek?
tangan tetap 2..otak tetap satu..badan pulak..terlebih bekerja mulalah ngantuklah..penatlah..terasa nak demamlah..
dan sedih sangat..banyak yang tercicir dan terasa atas kesibukanku..
insyaallah Jumaat ni kerja akan settle semua..boleh kembali normal seperti sedia kala..dan kenala pujuk balik si dia yang terasa..
nak tahu sapa yang terasa...
NONE..hehe..kucing aku..sian dia merajuk minggu ni tak bagi dia makan..tak datang terus...kalau tidak..buka je pintu..ada la muka kesian dia depan pintu..SORY NONE..

No comments:

Post a Comment