relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Sunday, May 1, 2011

kalaulah aku Kate Middelton

aku Kate Middelton...
akulah wanita yang paling bertuah ini ketika
berjaya menawan hati si anak raja
perkahwinanku gah diintai setiap orang di dunia..
cincin perkahwinan bekas milik mendiang Diana..
aku diarak megah penantian setiap rakyat jelata..
kisah kecil dan remajaku semua dijaja
kalau dulu siapalah aku..tapi kini aku wanita istimewa
pasti nanti..cara rambutku..gaya pakaianku..semua akan dipuja
apa sahaja tentangku hangat sentiasa di dada berita
perkahwinanku didoa berjuta-juta
namun ku pasti tak lepas juga dari yang cemburu dan curiga
yang pasti kami berkahwin kerna cinta
bukan paksa atau tentuan dari keluarga
ke mana kami pergi akan ttersebar merata
kehadiran zuriat2ku sudah ramai membuat jangka
sampai yang sudah menggambarkan bagaimana rupa..

namun...
walau siapa pun aku kini..
hati aku tetap hati seorang wanita yang sudah bergelar isteri
hati yang sentiasa berdoa agar sentiasa disayangi walau luput semua kecantikan, 
kekayaan dan pangkat diri
ini yang buat aku sama dengan semua isteri-isteri di dunia ini..
ingin sentiasa mencintai dan dicintai....

3 comments:

  1. kate nmpk cntik sgt kan???
    make up tak byk..sgt cntik.....i like..

    ReplyDelete
  2. setuju sangat2... nampak amat mempersonakan..sesuai persis puteri raja

    ReplyDelete
  3. wah..sokong2x//
    mudah2an k.nadia mnjadi isteri yg mithali..
    org Islam sgala amalan dberi ganjaran.
    kalau bkn Islam rugi la.bhgia kt dunia je..
    wish u happy selalu ^^

    ReplyDelete