relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, October 28, 2009

sushi king and terap king

minggu peperiksaan bermula..
bagi student ia amat menyesakkan dan bagi lecturer ia amat menyenangkan..hehehe..ala kami dah lalui masa menyesakkan tu dulu..
kamek igtkan bila xde kelas..xde la nak kelam kabut itu ini..tapi hmm..lebih kurang je..mungkin sebab kamek ni jenis nak habiskan keje di ofis je..sik mok bawa pulang rumah..jadi nak habiskan semua keje dlm ofis hour mmg padat.
tapi dalam cebuk2 tu..sempat lagi pi makan sushi..hehe. ini cadangan kak dayang, dia pernah belajar dan bekerja di Jepun dl. jadi dia beria2 nak ajar kami makan sushi.
ikut rasa tekak..mmg xberminat..tapi ikut kata perut..hentam sajalah. tgklaa makanan2 yang kami makan..dan juga muka gadis2 jepun celup ni...


ni set bento..kamek order..semua sedap kecuali sup nya (kamek rs mcm sup basi..tekak kamek je..org lain ok)
ni rumpai laut..campur isi ketam...SEDAPPPP
makanan bergerak..amik je..lepas tu bayar mengikut harga warna pinggan.

ada rupa gadis jepun tak ??? hehehe



 habis makan..kami singgah gerai buah..jumpala satu buah yang tak pernah kamek jumpa dan makan. buah terap. macam rupa durian..tapi berbulu kasar..kulit macam nangka..ulas macam cempedak..rasa macam koko..haha..susah nak explain..mai sini rasa sendiri.. apa pun, kamek sempat zoom in fotonya.

No comments:

Post a Comment