relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, October 16, 2009

glemer raya...

laa...raya sik habis agi.
bila kepala penuh dengan tugas carrymark student..dah memang selalu terlupa hari dan tarikh.hehehe

tadi Ofis buat jamuan raya dengan tema : Glemer Raya.
bab rezeki memang sik mok tolak..jimat belanja lunch hari tok..
dari pagi dah  pening mengujian lisan bebudak. ada yang bagus jawapannya, ada plak, lain ditanya,lain dijawab..dengan wajah penuh konfident lak tu..hehehe.
jam 2.30 masuk dewan..ala..buffet ke..tak glemer pun.....susun kerusi je..takde meja bulat..orang2 lama kata..tahun lepas grant habis habisan..tahun ni bajet sikit kot..xpe la..asalkan makanan cukup sudah.
lagu raya memang wajib la..kuat muzik dari suara penyanyi..ada cabutan bertuah..dan saya memang dah tahu tak akan pernah nak kena.

time makan,time yang ditunggu...makanan walaupun sik glemer mana..tapi bila jumpa lemang..terubat mengidam.


anugerah ratu glemer dan raja glemer pun ada...
uhh..walaupun saya tidak dipilih..namun saya tetap paling glemer di hati saya sendiri...kekekeke



"selamat hari raya Aidilfitri buat semua anak Adam"

No comments:

Post a Comment