relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, October 20, 2009

makan -makan lagi...

Ahad,penghujung aidilfitri...
atas permintaan dan juga untuk turut meraikan raya puasa 6..buat makan2 lagi. panggil satu kelas dan juga budak2 surau. sabtu tanya H, berapa anggaran komfom datang, katanya dalam 20..kepala saya dah nak sediakan dalam 25 orang.. antara dua..bihun ke laksa ek.. hari tu dah buat bihun..laksa la plak..bila tepuk dada, selera kata "nak laksa...nak laksa..nak laksa"..hehe
kuah laksa dah siap sabtu malam lagi, pagi ahad bw bebudak tu tlg pi pasar cr buah2 dan ulam2..masuk 3 kedai cari pinggan polistrin..semua habis..takde pilihan..terpaksa beli tapawey..
jam 1 tak sampai pun..1.30..pun belum sampai..hai..saya dah 2,3 kali panaskan kuah ni..mana tetamunya.. jam 2..wow sekali datang 4 kereta..kelamkabut saya..mangkuk tak cukup..maka apa sahaja yang di dapur itu yang boleh menampung kuah..semua digunakan. sian betul kat bebudak tu..saya tak tahu depa semua nak mai serentak..hehe
alhamdulillah..bila dikira anggaran 30 orang..yang tak pernah nampak muka pun ada..ex-student pun datang.. yang ulang makan sampai 3 kali pun ada.. makan je..saya memang suka sangat tengok orang makan masakan saya.



tapi..ada dua kelas lagi saya berhutang nak jamu mereka..maaf ek..tak dijemput dalam senarai ahad lepas..saya takde periuk besar..nanti turn kelas korang lak..TUNGGU!

No comments:

Post a Comment