relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, September 29, 2011

meratah..hehe

sedapkan sekali sekala meratah.. klu meratah lauk selpas makan nasik..tu perkara biasa kan. tapi ada setengah orang jenis meratah yang pelik sikit.
meratah ni mmg perangai aku darik kecik sampai sekarang kecik lagik tak besaq besaq..hehe

benda yang aku suka meratah
1) MILO...kdg kdg makan kering..kdg kdg tambah sikit air bagi likat macam coklat cair..
2) SUSU PEKAT..yang ni tuang atas piring..pastu cara makan ialah jilat piring tu.comelkan..hehe
3) ASAM JAWA CICAH GULA..bayangkan muka meratah asam ni..lagi comel..hehe
 4) UDANG SEROI.. ada yg panggil udang kapas kot..yg kering dan kecik2 tu..yg ni mmg makan tanpa masak terlebih dulu..nak lebih sedap, jangan basuh.hahaha. cara makan mudah je..nganga je mulut..

cuma yg perasan..bukan setiap masa datang nafsu meratah benda2 berkenaan..pd hari2 tertentu..dan klu dtg hari2 itu..selagi tak dapat meratah..selagi tu..dok terngiur.. mujuqla benda-benda murah je.
hmm..bila ummi nadia nak berenti habit ni yea?

No comments:

Post a Comment