relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, September 13, 2011

last kelas..

utk pelajar degree..diorang baru mula kelas semalam..tp utk pelajar dip..hari ni last class..
dan aku merangkap yang ngajar diploma kira hr ni last kelas berakhir 6 ptg td.. rehat sekejap dr bebanan ata..tp tetap bertugas atas lain yg berkaitan.
ada studnt pernah tanya..klu kami cuti..ustzah cuti gak ke?
hehe..waktu kamu orang cuti..kami hanya cuti dr mengajar, tapi tak cuti dgn buat keje2 lain.
keje lain tu apa? hmm..itu payah nak citer..kang bila kamu berada di tmpat saya..tahulah keje apa yg xhabis habis ni..hehe..keje hanya akan habis bila nafas ni habis..kan kan kan...

No comments:

Post a Comment