relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Saturday, September 17, 2011

mesti mak bangga..

mak...
mesti mak bangga kan..
tahu bakat dan minat mak turun pada anak..
ke mana kuah klu tak ke nasi..
like mother like daughter..hehe
  mak tengok la ni.. mesin jahit pertama nadia..beli cash ni..

dulu.nadia pernah cakap kan "mak ,nadia taknak keje..nak jadi macam mak..tukang jahit sepenuh masa"
dan mak marah..hehehe
so..mak jangan bimbang..
nadia jadi tukang jahit juga tapi sambilan..jahit pun keperluan sndiri je..

mak..nadia memang tak sekreatif macam mak..xpandai potong kain tanpa ukur..tak pandai reka corak sulam itu ini..tapi nadia ada satu benda yang nadia nak rasa seperti yang mak pernah rasa..iaitu kepuasan melihat apa yang kita hasilkan sendiri terutama untuk yang kita sayang..kan mak kan...

2 comments:

  1. berapa hagra mesin jahit..ne..nak beli satu..tapi sekrng pun student g..duit pun cukup2..

    ReplyDelete
  2. ija.. dalam 7** je.. tp ni harga sarawak..klu smnnjung mgkin lebih murah kot..

    ReplyDelete