relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, September 23, 2011

Ya Allah..aku mengantuk..

ya allah aku mengantuk..
pada orang lain mungkin ia satu nikmat..bagi aku pun.. tapi kalau tak kena pada tempat..kadang boleh mendatangkan malu..huhu
ada ke patut..aku duduk depan sekali delam bengkel..muka menghadap ke penceramah..tapi mata aku tidoooo..hohoho.. apa daa.. dan rakan sebelah berapa kali gerak..tapi siap boleh angguk kat dia..pastu sambung tidooooo.
Ya allah..mengantuk aku ni mengantuk yang tak patut daa..
aku tahu kalau aku di tempat penceramah tu mst kecik hati.. aku dalam kelas pun, klu ada student spesis aku..mst aku tertanya dalam diri..boring ke aku cakap. huhuhu
dalam kelas..studnt tidoo..aku tak marah..cuma koreksi dr sudut penyampaian aku..terlalu skema sgt ke..dan mula lah studnt yang tido tu jadi mangsa perumpamaan perumpamaan aku..hehe
tapi bila aku lak jd pendengar dan TIDO..aku juga kena koreksi diri sndiri..terlalu boring sgt ke.. tido dah lena..makan dah kenyang..mandi dah basah..apalah punca penyakit aku ni.. .

ya Allah aku mengantuk..dan sekarang dok taip pun..mata dah kuyu..daaaa.. zzzzzz

No comments:

Post a Comment