relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, August 12, 2011

kalau aku yang bukan artis jadi artis..

"kalau aku bukan artis".. rancangan di astro
kalau aku yang bukan artis jadi artis..rancangan baru aku..hehe

kalau aku jadi artis..aku akan letak syarat2 berikut;
1) aku tak mahu ada satu pun gambar aku ada di akhbar atau majalah.. sbb takut muka aku jadi pembalut nasik lemak, atau lapik punggung orang..
2) aku takmahu diambil gambar dgn pasangan yang bukan mahramku..takut tersentuh atau berlaku gossip yang tak sepatutnya.
3) aku elak keluar tv..apalagi melodi..takut bnda yang asal batu kerikil boleh jadi gunung kinabalu
4) kalau aku disuruh berlakon, aku nak berlakon cerita yang benar..tentang kehidupan aku..
5) kalau aku disuruh menyanyi, aku nak nyanyi lagu yang makcik-makcik  sejuk telinga mendengarnya
6)kalau aku disuruh bergaya, aku nak gayakan pakaian yang suami aku pilihkan..
7) kalau aku disuruh buat konsert, aku nak konsert aku jmput semua org dtg percuma ..syarat datang kena solat dulu..hehe
8) kalau aku disuruh berucap, aku tak akan kata no komen..tapi aku akan komen apa yang benar-benar salah
9) kalau aku ramai peminat, aku akan suruh peminat tu doakan aku banyak-banyak utk kebahagiaan dunia akhirat.
10) kalau aku difitnah..aku tak akan marah, tapi aku akan kata "padan muka aku sapa suruh jadi artis!" hehe


amacam..layak tak aku jadi artis? hehe

No comments:

Post a Comment