relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, November 9, 2009

kampung budaya..

sesuatu yang tak disangka
seringkali mendatangi kita
itukah suratan dalam kehidupan..
atau sekadar satu kebetulan..

lirik lagu kat atas tu..memang best..sering buat ia bertepatan dengan apa yang kita lalui..
kamek tok..smpe kinek terkejut boleh berada di bumi kenyalang tok..
bumi yang kamek igt smpe mati sik mungkin smpe..boleh kamek berada..bekerja dn jatuh cinta di sini..hehehe
last week ke kg budaya..mun kitak mari sitok..wajib datang kampung budaya..kitak sik dapat pusing satu sarawak..so kitak akan dapat maklumat ttg sarawak di sitok.
kamek sik mok banyk madah..nangga ja foto2 di bawah..gmbar puteri santubong pun ada..sory..ada gambar berwarna merah..hp buat hal kena sampuk.

ni gambar penari2..tarian etnik2 sarawak

peralatan ukiran sarawak



yang baju biru cerah tu..anak PM kita..kebetulan kamek terikut belakang rombongan dia..tumpang glemer..hehe
gunung santubong..tengahhari pun berkabus..nak tengok puteri santubong..ni dok kenyih kat bawah tu..hehehe




objek pelik yang kami jumpa di gigi pantai santubong..bukan taik tau..ia bergerak2..hmm..nak kena panggil national geographic ni buat siasatan.

No comments:

Post a Comment