relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, March 19, 2013

dia memang hodoh...

bila membicarakan tentang kehodohan satu makhluk Allah itu.. ala yg dibuat dari api itu.. aku hanya menakalkan apa yang orang lain pernah terlihat.. aku sndiri tak pernah lihat direct jadi tak dapat memberi gambaran yang jelas. jadi kurang perasaan untuk aku yang menceritakannya dan lebih2 lagi pada orang yang mendengarnya.walaupun macam tu..aku tetap suka menceritakannya..dan mereka suka mendengarnya..hehe

tapi dalam satu kelas ni...selepas aku menceritakannya..datang seorang pelajar.. ustazah.. sy mmg boleh nampak dia.. dia memang hodoh!
aku terkedu.. walau itu saja ayatnya..dia menyampaikan dgn penuh perasaan.. dan aku mendengar dengan penuh perasan perasaan juga..

ujarnya..dia dapat lihat sejak umur 14 tahun lagi.. dia pun taktahu bgimana dia boleh melihat. katanya: benda tu banyak lepas subuh dan asar.. huhu. ( patutla nabi larang kita solat sunat lepas subuh dan asar)

dan dia kata: dalam kelas ni pun banyak ustazah...huhu

dan selepas aku tahu dia dapat melihat, aku jadi berhati2 melihat pandangan matanya.. takut dia merenung aku dan membelalakkan mata sbb itu tandanya adanya 'benda' di sisiku.. huhu..

1 comment: