relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Monday, March 25, 2013

betul..tapi macam tak kena

laman sosial mmg banyak kelebihannya..tak kurang kekurangannya.
aku masih tahap tadika terhadap semua kecanggihan yang memang tak terkejar..
xpelah..bukan tahap aku dah nak pulun semua tu.

hmm.. aku banyak dapat jumpa balik kenalan lama.. yg sekadar bertulis surat berkenalan pun kami boleh sambung berukhuwah di laman sosial maya. alhamdulillah.. ada yng smpai dah ada anak dara pun.  tak kurang jumpa kawan sekolah rendah.. kawan setadika je..aku tak pandai carik..hehe

cuma kan..ada yang aku agak terkilan..ada antara kawan lama yg mula menghubungiku semula just utk 'promote' sesuatu..bila tahu aku tidak berminat.. ditingglkannya saja aku.. huhuhu. sedangkan pada awalnya..dia yang mula menyapa penuh mesra..

betul..tak salah mempromosi apa saja yang kita perniagakan (asal halal) laman sosial adalah salah satu cara pantas mencari pelanggan.. tapi klu itu alasan utama cntact kawan lama..lepas tu, ignorekan dia bila dia xberminat.. macam tak kena je.. hmm.. :(

No comments:

Post a Comment