relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, December 20, 2011

pelaris!!!

ini bukan pasal pelaris haram.. ini pasal pelaris semulajadi..
pernah tak, korang pergi ke satu kedai tu atau apa apa tempat.. mula2 tak ramai orang atau takde orang, lepas korang pergi je..datang berpusu-pusu orang.
hmm.. K.B pernah citer kat aku, dia kalau ke mana, exspecially kedai makan la, dia akan pergi kedai xde orang, nnt bila dia dah duduk..datang berpusu pusu orang kedai tu.. mmg bawa tuah pada tuan kedai..macam pelaris la kan..pelaris semulajadi HALAL!
yup aku setuju..mungkin itu yang dinamakan aura.. aura ini jenis yang tak pentingkan diri sendiri malah memberi keuntungan pada orang lain.
aku? hmm.. yang sekadar aku perasan, bukan masuk restoran..tapi bila beratur untuk sesuatu..kat atm ke..kat stesen minyak ke..beli tiket ke.. mula2 xde orang atau tak ramai orang..bila aku beratur..berderet lak belakang aku..macam magnet lak aku ni tarik orang ..hahaha.. errr..tu pelaris gak ke?

No comments:

Post a Comment