relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, March 24, 2011

S.P.M

sapa takde spm angkat tangan?
hehe..mmg ada pun antara kita ni yang tak kisah tiada spm..
aku sndiri antara yang pernah berada dlm kelompok itu..
hmm..walau sekarang dah ada spm..
mmgla ambil lambat..tapi tetap dapat..

kalau tanya aku.. aku jawab..xde nilaipun
tanya aku kenapa amik SPM..
jawabku..
Saja Penuhi Masa
tapi ada org yang mewajibkannya
ia sebagai ..
Sijil Penuh Manfaat

cuma aku agak kesal..bukan sedikit..tapi sekesal-kesalnya..
ramai yang dah buat SPM ni seperti
Sijil Penentu Matlamat
yang buat buruk baik SPMlah..burukbaiknya masa depan

di mana Tuhan?
bukan menafikan 'pentingnya pelajaran'..
tapi menidakkan 'belajar untuk pekerjaa'n..
bukan membangkang 'adanya persaingan'
tapi menolak 'banyak ilmu tapi kurang amalan'
So PikiQ Mendalam!!!!

3 comments:

  1. sila je tokwan..cucu benarkan...

    ReplyDelete
  2. entri tentang blog kak nadiyah di sini:

    http://abuhanif186.blogspot.com/2011/04/blog-ni-aku-rasa-patut-popular-laa.html

    ReplyDelete