relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, September 29, 2009

aidilfitri dan ukhuwah

aidilfitri memang dinanti2kan..dan sesuatu yang dinantikan itu memang sememangnya ia special dari hari-hari lain.
aidilfitriku tahun ini juga agak special..terutama apabila sudah berjauhan, jadi pertemuan pertemuan  tidak dijangkakan memang menarik.
sebelum pulang raya, memang saya dah niat untuk jumpa kawan seramai mungkin..antaranya M yang akan menjadi raja sehari 27 Sept, KS yang sudah mempunyai baby girl dan KA yang bakal mempunyai baby.
raya pertama..memang tak boleh ke mana...
raya kedua..puasa.
raya ketiga..buat sate makan ramai2 sekeluarga.
raya keempat..dapat pergi rumah H..alhamdulillah..inilah satu2nya kawan sekolah rendahku yang sampai sekarang kami masih sama-sama rendah. H rendah sikit..dan saya rendah banyak..hehehe

N call nak datang..dan  setelah 5 tahun kami berpisah..kami diizinkan bertemu jua.. N datang dengan 1 raja besar dan 1 putera kecik.
kemudian A datang 4 beranak dari penang, terharunya..naik bas lak tu semata-mata untuk berjumpa saya. thanks Allah, waktu tu rasa, betapa berharganya saya di matanya.
balik je A, KH datang pulak..pulang je KH..Q datang. aduh..tak pernah saya ditimpa dengan tetamu sekerap ini dalam sehari..
esoknya.. saya dapat lampu hijau keluar beraya..syukur dapat jumpa KS dan KA.. M pun dapat jumpa..
rasa macam tak terkilan sangat balik raya ni..sebab ramai dapat jumpa..at least kalau tak sempat raya tahun depan pun..raya tahun ini ialah raya ukhuwah paling baik buat saya.

cuma ada 1 janji dengan K untuk bertemu pada 27 Sep..tak terlunas..hmm..ada hikmahnya..

No comments:

Post a Comment