relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Sunday, November 9, 2014

tidur tepi jalan...

Semalam di kuching, habibi sakit perut, berenti kejap di tndas awam area waterfront tu.. betul betul tepi kereta kami.. ada sorang mamat ni tidur.. mula mula duduk... tp lepas tu tetlentok tetus terbaring.. terlentang..
Gabra gak aku.. mujur habibi kunci pintu..
Org lalu lalang tgk je.. sama mcm aku.. aku nak kejutkan pun.. anak atas riba.. lepas tu takut pun ada... takut ada senjata..
Huhuhu..
Tgk muka baru 20 an.. muda dan ada rupa.. berkulit cerah.. badan xkurus xgemuk.. mcm hero drama tv je.. tp kan.. tangan dia.. ya allah penuh parut.
Dekat 20minit gak la.. habibi pergi melabur.. dan 20minit tu aku tgk dia.. gambar? Sory.. xsampai hati nak amik..dan sebarkan.. malu keluarga dia.. aku yg tgk dia pun malu sbb dia sebangsa aku.. dan mungkin seagama aku... :(

Ada la sorang ni..lalu tepi dia dan kejut dia... dgn mata merah menyala.. dia hanya buka mulut dan jawab... ahhh... ahhh... pas tu tidur balik.. huhuhu.

Moga ada jalan utk dia kembali ke jalan yang benar.. wlu aku cuba bersangka baik.. aku ttp rasa xbaik sbb dia sndiri letakkan diri dalam suasana aib begitu.. moga lain kali aku nak ke kuching dan jumpa dia baca quran tepi jalan..

2 comments:

  1. mabuk arak ke atau mabuk dadah tu... ishhhh beraninya berhenti kat situ...

    ReplyDelete
  2. Dah berhenti br perasan.. huhu.. habibi lak sakit perut..xtgk dah kiri kanan. Hehe

    ReplyDelete