relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, November 5, 2014

ilmu itu matlamat bukan alat.. harta tu alat bukan matlamat

ni aku simpan apa aku dengar dr radio IKIM ptg semalam..

ilmu adalah matlamat bukan alat, harta pula ialah alat, bukan matlamat..

susah nak faham.. ok aku senangkan....

mcmmn nak gaji duit tinggi kalau tak belajar betul betul ?.. : SALAH
mcmmn nak belajar tinggi tinggi kalau xde duit..? : BETUL

mujur aku belajar rajiin dulu.. sekarang dah keje senang, xpayah belajar susah macam dulu dah: SALAH
mujur aku kerja rajin dulu.. sekarang dapat aku sambung belajar guna duit sndiri tak susah orang dah: BETUL

hmm.. aku sndri pun kena set.. matlamat aku ilmu more than duit... so nak kena sambung belajar cepat cepat ni.. tapi duit aku sekarang ni habis pun cepat.. cane tu???

No comments:

Post a Comment