relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Sunday, November 7, 2010

DuA aLAm

versi 1
filem 2 Alam..Dr Ubat kurus tuh..
hehe..bukan nak mengata..cuma nak berkata-kata..
apa pun niat dia buat filem tu..apa kita kisah..duit dia..dan untung atau rugi pun semua dia sndiri tanggung..
cuma just nak BAGITAHU...TOLONGLAH kepada PRODUSER FILEM..buatlah filem yang bijak..bukan filem yang membodohkan pelakon dan penonton.. buatlah filem yang dapat memberi impak basar dr segi pembangunan insan..bukan semata untuk memberi impak besar pd poket sndiri je..igt filem anda boleh jadi amal jariah ( pahala yang terus menerus)..atau ithm jariah..(dosa  yang terus menerus) selagi orang menontonnya.

versi 2
manusia 2 alam..
sekali tengok perempuan..dua kali tengok lelaki.. berkali-kali tengok..eh..ada part perempuan..ada part lelaki! aduh.. rasanya dari ADAM dan HAWA lagi.. hanya ada dua jantina saja di dunia ni..dan mustahil ada jenis ketiga..kecuali kes yang terpencil dan ia memnag secara fitrah (khunsa)
TOLONGLAH..dahla bilangan lelaki berkurangan kat dunia ni..yang sehat..semulajadi lelaki tulen tetiba nak mewanitakan diri sndiri tu buat apa....igt setiap perubahan yng kamu buat pada tubuh badan kamu akan dipersoalkan oleh pemilik mutlaknya (ALLAH) dah ada jawapan????

versi 3
aku dalam 2 alam
hehe..pernah tak korang berada dalam 2 alam pada satu masa...
tadi 3 jam kena invigilate kat dewan besar..
maka secara atomatiknya..aku terpaksa berkawad tidak rasmi ke depan ke belakang ke kiri ke kanan
dan bila boring..mendudukkan diri atas kerusi..dan di situlah transformasi ke alam lain bermula...banyak tempat tau...kejap kat padang..kejap kat kantin..kejap kat rumah..
dan tersentak kerana tersengguk ke depan..mujur tak tersembam..hehehe

No comments:

Post a Comment