relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, October 26, 2010

kettle baru vs kettle lama

tadi beli kettle baru..sementara teman KM ke bank..merayap ke kedai letrik sebelah..kettle lama kepala plak dia dah mengeluarkan asap..rasanya ada tak kena kat wayar..sblm apa-apa jadi..baik beli baru..
bila balik ofis..keluarkan kettle baru yang cantik lagi menawan tu..mula terfikir..apa nak buat ek dgn kettle lama ni.. bila tangan pegang je kettle tu dan nak masukkan dalam kotak sblm disampahkan..tetiba sayu...
termenung panjang..
kettle lama ni dah bersama dgn aku dr 2005..sumbangan dr K.Mem sblm mnjd mahasiswi UKM..
kettle ni temanku di kolej UKM..kmdian sm2 pindah ke rumah sewa Sg Tangkas..dia memanaskan minum ku tak kira siang dan malam..kmdian setia juga ikutku ke sarawak tnpa sebarang komplen..dan masih lagi meneruskan tugasnya hinggalah ke saat nazak.. sedihnya..hanya kerana dia tidak dapat digunakan..adakah segala sumbangannya dan kenangannya juga aku nak lemparkan..

sob..sob..sob..

oh tidak..aku bukan sezalim itu..aku akan simpankan mu di mana tempat yg muat..

ni la kettle lama


















ni plak yg baru
apalah yang disembangkan dua kettle ni yea.. hehe

No comments:

Post a Comment