relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, October 12, 2010

hari-hariku sebagai jutawan !!!!

tak pernah kubermimpi akan bergelar jutawan..namun yalah..rezeki tidak turun dr langit..tp dengan kuasaNya sekelip mata aku bergelar jutawan..oh dunia.betapa bangganya diriku menjadi jutawan rupiah..hahahaha!
apa pun detik2detik bergelar jutawan segera tu..rasa nak dikongsikan di sini...
ni belum jadi jutawan lagi..sbb tu makan karipap je..huhu















 senyuman bahagia seorang jutawan...











flight batavia air...kenderaan yang membawa jutawan-jutawan segera ke pontianak..
eh..mana pengantin lelaki..mana boleh bersanding dua-dua pompuan..!


di tapak garisan khatulistiwa..setiap mac dan september..inilah laluan paling dekat dgn matahari...huh..sapa nak rasa nak jadi orng pertama sampai ke matahari..sinilah laluannye..hehe.

eh..bapak dan ibuk jutawan naik angkut-angkut jak..

ayaq nyoq pun ada...

budak manalah yang sama tinggi dgn pokok aloe vera tu?
cuba teka yang mana satu orang indonesia piaw?




5 hari bergelar jutawan..kenangan yang sukar dilupakan
balik malaysia..jadi papaan...kesian..


kalau ada sumur di ladang
boleh lembu kerbau pergi mandi
kalau ada duit lebih mendatang
memang sangat-sangat nak pi lagi...


No comments:

Post a Comment