relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Sunday, February 28, 2010

aku ditinggalkan....WAA WAA WAA

sedihnya rasa hati...dikau pergi tinggalkan daku yang masih memerlukan bellaian kasihmu...

sedih bangat kok..ngapain buk???

sebenarnya jumaat lepas..booni and the gang dah pindah ke rumah lain...cedihnya..xde teman mengorek tanah sama2...cedih ni...cedih sangat2...

i will miss u all...

pandangan selamat tinggal oleh booni..

and her gang...

tak pernah rasa akan 'jatuh kasih' dengan anjing...yup..walau tak boleh pegang..tapi aku akui anjing adalah antara makhluk Allah yang cukup istimewa..
ku harap akan bertemu dengan mereka lagi dan yang pasti..aku pasti mereka akan kenal aku selamanya..aku juga akan dikenang mereka sebagai jiran yang paling kuat mengacau.
kesetiaan adalah diriku...( untuk kajol, baca ayat ini dengan intonasi mekyah) kekeke

No comments:

Post a Comment