relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, December 27, 2017

komen tentang 'PENDAMPING'

ni belum keluar lagi ni..
ni baru keluar aku menulis novel pendamping.. itupun macam macam reaksi ada.. hehe

nnt dah keluar novel ni.. ntah apala plak reaksinya

ini antara komen-komen dari kawan fb aku je pun.. yang mmg kenal aku samada dari sek ren, sek men, uni atau kawan sekerja...





betul.. aku dah lama tidak menulis....maksud aku menulis kreatif aka menulis novel... bagi mereka yang pernah sezaman sek men denganku.. mmg tahu aku ada menulis byk novel utk bacaan suka-suka je

yang kenal aku sebelum dan selepas sek men.. takkan tahu aku suka menulis... malah ramai yang akan anggap akulah paling malas menulis... kalauboleh semua nak main rakam dalam kepala ja...

menulis byk cabangnya... aku akui.. dari beberapa sudut aku cukup lemah penulisan dan tidak minat..jgnlah org lantik aku jadi setiausaha.. aku hanya 'setia'.. tapi tak minat 'usaha' menulis report dengan baik.. hehe

tapi dr segi penulisan kreatif.. aku sgt minat... walau aku tahu byk sgt aku perlu belajar.. aku anggap PENDAMPING adalah satu dorongan utk aku menajamkan bakat dan pengetahuanku dalam bidang penulisan kratif.

No comments:

Post a Comment