relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, March 22, 2017

sindrom tall poppy

aku pun baru tahu hari ni

sindrom takleh tengok orang lain lebih

sindrom nilah yang selalu keluarkan kenyataan
" jangan tunjuk kamu tu bahagia.. jangan tunjuk gambar suami, nnt kesian kat org tak kawin.. jangan tunjuk gambar anak anak, nanti kesian kat orang xde anak.. jangan tunjuk gambar makanan.. nnt kesian org tak makan. jangan tunjuk gambar tengah happy.. nnt kesian kat orang yang tgh sedih.."

aku bukan penunjuk segala-galanya...sbb itu fb aku.. bukan fb diari.. lebih pada fb share sesuatu yang berguna je.. dan bukan utk org lain.. utk aku sndiri gak..
blog ni.. half of my diary .. itupun berapa org je tengok.. blog ini pun bukan utk aku dicemburui.. atau dihina..

bersihkan hati... hati kita ni.. bila busuk.. dia xbau busuk diri sendiri.. tp membusukkan org lain..

No comments:

Post a Comment