relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, March 1, 2017

basikal deejah kena curi

ptg semalam.. aku balik kelas dan jam 6.45.. masuk rumah di ambang magrib.. perut lapar.. terus masuk dapur makan roti yang ada dgn anak anak tumpang makan sekali.. habibi dah berkemas untuk kelas al-quran..
dan ada ssorang dah sampai pun..
tetiba dgr habibi jerit di bilik...hoi...

terus suami keluar tergesa dan sebut.. basikal kena curi..

seorang naik motor tgu di luar pagar.. sorang lagi masuk.. dan rembat basikal hadeejah..
huhuhu.. suami kata diorang silap gelak gelak lagi...

aku yang dengar pun rasa nak gelak.. dan sikit rasa syukur.. mujur basikal hadeejah bukan basikal abangnya..
basikal abangnya selamat sebab berkunci.. basikal adik x berkunci sbb..
1)basikal bundle.. suami kutip org buang.
2)tayar pun xde angin.. hehe

amikla jual kat besi buruk..

cuma sedih.. terlalu deseprate sgt ke.. smpai basikal budak pun kau nak curi..

moga kamu berdua yang ketawa kerana mencuri semalam dapat hidayah.. dan satu hari.. kamu berdua kertawa kerana telah mendapat hikmah dan tarbiyah




No comments:

Post a Comment