relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, May 7, 2015

di sebalik kisah duke

hampir seminggu.. ramai dah lupa.. tapi pasti ada insan, masih terasa..
pada aku yang takde kena mengena pada mangsa atau si pemangsa.. juga masih terkesan.. bukan terkesan dgn cara membenci semua myvi.. bukan juga dengan menyumpah seranah fmc.. tapi terkesan dgn pengajaran.. mati itu tiba tiba....
pandang wajah anak... klu aku pergi tetiba.. tahankah dia.. tidurkah lenanya.. siapa yang akan memeluknya.. siapa yang faham keletahnya.. siapa yang akan tahu bila dia merajuk.. bila dia gembira.. bila dia mahu dipeluk.. dan itu buat aku hiba...

 ya.. aku ibunya.. yang menyayanginya..dan aku yakin tiada orang lain akan lebih menyayanginya melebihi kasih sayang aku seorang ibu yang mengandungkannya dan melahirkan.. menyusukan dan bersamanya dalam suka dan duka tapi aku mst juga terima.. itu tidak menjamin aku akan kekal bersamanya selamanya....

satu yang buat lega.. mmg tiada siapa boleh menandingi kasih ibu... tapi aku mesti yakin.. kasih tuhan lebih tinggi dari kasih ibu, lbih halus, lebih rapat dan lebih berkesan...dan kalau ditakdirkan aku pergi.. Allah pasti ada sebabnya sendri.. Allah tak pernah salah memisahkan seorang ibu dan anaknya...dan sebabnya pasti diiringi bersama kasih sayangNya yang tinggi...

1 comment:

  1. Best Corporate Video Production Company in Bangalore and top Explainer Video Company in Bangalore , 3d, 2d Animation Video Makers in Chennai

    Thank you for your informative post!!!

    ReplyDelete