relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, October 10, 2014

ingatan tajam...

Smpai airport amik cab utk ke rumah di samarahan, malas nak susahkan org ptg ptg...
Nampak je muka kami terus cina driver tu cakap.. desa ilmu kan..
Aah.. betul..
I igt lagi suami u dan anak u.. dulu masih baby.. skrg dah besar..
Hehe.. kuat yea ingatan u.. kami pun xigt..
Tajam betul ingatan, boleh buat sembelih korban.. hehe

U all ingatan kuat tak.. igt orang ni jumpa di mana.. dan nama apa? Aku bab tu.. amatlah gagal.. kdg studnt sem ni..yg baru je jumpa mgu lepas.. klu jmpa tgh jalan dan ditegur.. aku akan terfikir.. mana la aku jumpa budak ni yea.. bekas studnt aku sem sem lepas kot.. huhuhu.. punyalah tumpul ingatan ni.. xleh buat sembelih korban.

Waktu aku kat mesir dulu.. aku dan roomate aku pi la shoping kat pasar.. roomate aku ni comel sikit.. ramaila pak pak arab ngorat.. satu hari tu.. dia ditanya nama.. dia malas bgth nama betul, dia jawab nama dia aishah.
 Next time ..kami pergi lagi kedai tu.. dan kami pun x igt kami pernah ditanya oleh pak arab ni.. bila dia tanya nama.. roomate aku jawab nama asma lak.. terus pak arab tu cakap.. eh.. bukan nama aishah ke cakap hari tu.. hehe.. kantoi!

No comments:

Post a Comment