relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, September 5, 2014

orang lain ke mekah..aku ke mukah

Mukah tau tak kat mana?
Jauh ooo.. 10 jam juga perjalanan.. sama jauh nak ke mekah tu...
Hehe
Mukah satu tempat di sarawak.. aku yang dah nak masuk tahun 6 ni, tak habis pusing 1per3 sarawak lagi.. punyalah besar.
Namun alhamdulillah di kesempatan aku masih lagi golongan muhajirin ni.. ambil peluang ke tempat orang.. dan kali ni ke mukah.

Dari kota samarahan, 3 ptg... + solat, makan, toilet... sampai mukah 1 am.
Smpi tgh malam jd xperasan sgt keadaannya. Esok paginye.. wah.. igtkan kampung.. rupanya membangun la jugak..
Kenapa dlm kepala aku set mukah ni kawasan kampung.. sbb ada 1 caw uitm kat sini.. dan rmi yg enggan ke sini.. ktnya xde apa.. boring.. kampung. Tp.. oklah.. persisiran laut..hijau.. dan yg aku suka, x sibuk.

Dan.. 1 benda yg aku jatuh cinta kt sini..laksanya.. laksa sarawak yg sedappppppppp... aku yg xsuka ni jadi terus suka sangat.

Nak pi lagi mukah........dan mekah.

No comments:

Post a Comment