relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Tuesday, September 23, 2014

kami xtanam pisang dekat rumah.. pantang..

Alkisah.. habibi yg suka bercucuk tanam.. xcukup tanah sendiri.. tanah orang pun bak ditanamnya...
Habibi tanya jiran sebelah kaum cina.. boleh tak nak tanam pisang depan rumah dia.. coz depan rumah kami dah ada pisang.. jadi nak luaskan jajahan la.. hehe

Dan tadi dia datang rumah kami dan maklumkan.. u tanam je apa apa pokok lain.. jgn pokok pisang saja.. sbb kami kaum cina xboleh tanam pisang dekat dekat rumah.. jauh jauh xpa.. u suruh husband u tanam jagung la bagus...

Errmm.. menarik. Aku xpernah tahu.. dan bila dia sebut.. aku teringin sangat nak tahi.. maka aku pun pi jumpa sheikh google..
 Tapi kan.. aku jumpa 1 je.. jgn tanam pokok pisang sbb nnt dapat baby kepala besar...
Hmm.. xpe xpe.. aku cari lagi.. nak tanya sheikh lain lak. Hehe

No comments:

Post a Comment