relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

third baby

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Wednesday, August 20, 2014

seni itu kreatif.. atau kreatif itu seni?

awak ni senila..
mst awak kreatif..

awak ni kreatif...
berseninyaa...

ramai kata klu seseorang tu kreatif dia mst seni.. atau sebaliknya..
bagi saya.. dua tu berbeza la..

seni tu takrifnya.. errr... apa ntah hahaha.. cuma bahasa mudah.. menarik perhatian tentang kehalusan dan kecantikannya..juga kekemasannya..

kreatif tu plak.. sesuatu idea segar dan asli.. bukan tiru.. bukan juga lakonan.. ia unik!

lain kan... hmm..
org yang seni kadang ia teliti dan cermat.. focus maka hasilnya sesuatu yang menarik..wlupun org lain ada juga buat bnda yang sama...atau atas idea org lain.

org yang kreatif..buat sesuatu atas inisiatifnya sendiri.. caranya sendiri dan maka hasilnya sesuatu yang unik.. walau x cantik.. hehehe

hmm..saya xsuka orang kata saya ORANG SENI... tapi saya suka orang panggil saya ORANG KREATIF!!!
 ;)

No comments:

Post a Comment