relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Friday, August 29, 2014

kerap beli kasut..

jap lagi nak kena ke kadai.. cari kasut..
rasa mcm baru je ajak habibi pi cari kasut.. hmm.. tahun ni.. aku dah beli 3 kasut.
dan petang ni nak beli lagi? melampau... eh taklah..

kasut pertama aku.. bila pijak..dah dapat rasa batu tu tajam ke tak..kalau pijak atas air.. comfirm basah kaki aku.
kasut kedua.. atas dan tapak dah tak tahu beza dah.. sama nipis je atas bawah.. hehe
kasut ketiga.. ni masih boleh tahan..tapi takleh bawa majlis rasmi, tak bertutup depan..

huhu.. mmg kena beli la kan? keperluan bukan kemahuan..

disebabkan aku mmg akan beli kasut sekurang kurangnya 3 bulan sekali.. pernah aku disyorkan.. beli la yang mahal sikit.. beli yang brand sikit.. tak rugi pun malah boleh pakai sampai 3 tahun..
aku pun ikut la nasihat tu.. beli kasut yang 4xganda harga kasut aku yang biasa ni.. dgn harapan tahan 4 kali lama.. dan..... hmm.. tempoh hayatnya.. 4 bulan je... hahaha

xpelah.. beli je yg murah.. boleh selalu menyoping nyoping.. hehehe

No comments:

Post a Comment