relaks..tenang..simple

relakslah..
tenanglah..
be simple...

'Dia' ada...Yakin dengan 'Dia'..'Dia' akan jaga kita..

bismillah

Followers

barakallahulana

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

permata hati kami

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Hadiah ramadhan

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

di sarawak

Daisypath - Personal pictureDaisypath Vacation tickers

Thursday, April 18, 2013

saya bukan pengedar gambar lucah...

alkisah..bila di bilik,mmg tak dengar klu hp menjerit2 di ruang tamu.. tambahan lagi kalau sibuk dgn si muhammad...memang jadi pekak badak bersumbu sumbu lah..hehe

bila tgk hp..ada 7 miscall..nombor yg tidak dikenali .. aku takut ia berkaitan dgn exam atau urusan keje. aku dgn senang hati membuat panggilan.. panggilan pertama dijawab oleh seorang lelaki.. bila aku tanya: tadi ada cal no ni kan? dia terus letak.. pelik..
aku cal kali kedua.. seorang perempuan pula menjawab . bila ditanya kenapa cal saya. dia balas ; kenapa awak hantar gambar xsenonoh pada saya. banyak keping.."
" haa... gambar apa?'
" gambar lucah"
' eh..xdelah.. sy nak buat apa mcm tu..simpan pun tidak..apalagi nak edar merata"

dan dia minta maaf..sbb mungkin berlaku penganinayaan pada no saya..

huhu.. igtkan orang politik je akan jadi mangsa fitnah.. aku yang suci berdebu ni pun nak kena juga..

No comments:

Post a Comment